Weltrekord für Unabhängigkeit

da soll noch einer sagen LIPDUBs seien out und die Katalanen wäre nicht selbstbewusst genug für den Unabhängigkeits”kampf”: Weltrekord für die Unabhängigkeit Kataluniens.

Spannend sind die einzelnen Kulturelemente, aber leider ist der LIPDUB zu lang bzw. wird nicht wirklich “gelipdubt” (mit den Lippen die Lyrics gesprochen)

About these ads
This entry was posted in Flashmob, Kunst, Werbung and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s